Wat is het?

Leden van de Kunst Stichting Vught hebben eerdere edities in Amerongen meegemaakt en zien het idee van deze operaroute ook helemaal tot haar recht komen in Vught. De Kunst Stichting Vught heeft contact gezocht met Stichting Salone dell’Opera om te kijken of het concept ook in Vught zou kunnen werken. Al snel stonden de neuzen dezelfde kant op en zie hier: Salone dell’Opera: editie Vught!

'Jonge talentvolle zangers brengen opera-acts in de woonkamers en tuinen van monumentale panden waarbij zij op energieke, frisse en uitdagende wijze het publiek meenemen in de wereld van opera: Salone dell'Opera!’
De musici brengen uiteenlopend operarepertoire, zowel bekend als onbekender, en voeren het publiek mee langs verschillende verhaallijnen en diverse karakters.
Bij Salone dell’Opera zijn stemmen in verschillende stadia van hun ontwikkeling te bewonderen, die allen hun eigen schoonheid en identiteit hebben. Wellicht dat u hier de operasterren van de toekomst hoort!
Een fotoimpressie van de editie van 2018 kun u hier bekijken.
We zien u graag op de 7e editie editie op 6 april 2019.

De foto’s op deze website zijn gemaakt tijdens voorgaande edities in Amerongen en zijn afkomstig van www.albafotografie.nl
Ook foto's uit de eerste editie van Vught worden gebruikt.